Campagne ‘Gebouw-T Leeft’ geprezen in internationaal advertentiemagazine

Foto: Archieffoto

Gebouw-T tussen Cartier, Nike, Mercedes en McDonald’s? In het laatste nummer van Lürzer’s Archive, het meest geprezen advertentiemagazines ter wereld, is het toch écht zo.

Het Amerikaanse magazine licht uitzonderlijke advertentiecampagnes van print, TV en digitaal uit. Ook de campagne Gebouw-T Leeft dus en zo staan wij ineens tussen ’s werelds grootste merken. Daar mogen we best een beetje trots op zijn.

10-jarig jubileum

In aanloop naar het 10-jarig jubileum van Gebouw-T werd de campagne gelanceerd in samenwerking met fotograaf Nick Franken, tekstschrijver Lucas Boot en ontwerper Jeroen Peetoom. Een selectie van 10 vrijwilligers stond centraal en werd door fotograaf Nick Franken vastgelegd. Van een vrijwilliger die al jaren achter de bar staat in Gebouw-T, CURIO-student Podium- en Evenemententechniek tot productie stagiair, huis-DJ en lid van de Raad van Toezicht. Een divers gezelschap. Lucas Boot voelde ze uitgebreid aan de tand en liet ze vertellen over hun passie en wat Gebouw-T voor ze betekent. In oktober, november en december hing een selectie van alle portretten prominent door de stad Bergen op Zoom. Deze posters werden ontworpen door Jeroen Peetoom.

De verhalen en portretten zijn op de speciale landingspagina al meer dan duizend keer gelezen en bekeken. Ook benieuwd? Ga naar www.gebouw-t.nl/leeft.

Reacties