Strandhuys wint prijs: “Maar zonder toppersoneel zal het nooit succesvol zijn!”

Foto: Lipton

Het terras van Paviljoen het Strandhuys uit Bergen op Zoom is uitgeroepen tot het favoriete terras van de maand mei. Na het grote succes van ‘Hét Lipton Terras van 2022’ wil Lipton Ice Tea ook dit jaar de horecaondernemers in het zonnetje zetten. Dit doen zij door vier maanden op een rij een terras uit te roepen als ‘favoriete terras’, binnen de landelijke verkiezing ‘Hét Lipton Terras van 2023’.

Paviljoen het Strandhuys wist in mei de meeste stemmen te vergaren van duizenden deelnemende horecazaken. Hiermee winnen zij een investeringsbudget van 10.000 euro en maakt het terras tevens kans op de nationale titel. Nog tot en met augustus maken horeca-eigenaren die Lipton Ice Tea schenken kans op de maandelijkse geldprijs of één van de nationale geldprijzen met een totale prijzenpot van 150.000 euro. Paviljoen het Strandhuys is sinds januari 2022 in handen van horecaondernemers Marc Landa en Robin Mulders.

Beste terras van Bergen op Zoom

Het terras van het Paviljoen het Strandhuys is sinds dit jaar helemaal nieuw, van vloer tot heerlijke banken. De prijs voor ‘het beste terras van de maand mei’ is dan ook meteen een mooie kroon op het werk. Robin Mulders, mede-eigenaar van Paviljoen het Strandhuys: “Laten we vooropstellen: je kan nog zo’n prachtig terras hebben, maar zonder toppersoneel zal het nooit succesvol zijn. We hebben een groot personeelsbestand en het team heeft vrienden, familie en bezoekers elke dag gevraagd om op ons te stemmen. Good old mond tot mondreclame werkt toch het beste. Dat we nu dus hebben gewonnen hebben we vooral te danken aan de inzet van het team. De zon schijnt, de mensen zijn vrolijk en het terras blijft volstromen, dat geeft ons elke dag weer een boost om gas te geven en ook te gaan voor de hoofdprijs van Het Lipton Terras 2023!”

Nog meer kans op prijzengeld

Van mei tot en met augustus kunnen consumenten elke maand op het favoriete terras stemmen. Het terras dat in de betreffende maand de meeste unieke stemmen heeft weten te bemachtigen, wint een geldprijs van 10.000 euro. Horecazaken staan te springen om het investeringsbedrag te winnen: landelijk hebben duizenden zaken zich aangemeld om kans te maken op een van de forse geldbedragen. De wedstrijd loopt door tot en met 31 augustus, waarna alle horecazaken opnieuw kans maken een van de drie nationale winnaars te worden. De horeca-eigenaar met het meeste aantal stemmen – en dus met het meest geliefde terras – wint de wedstrijd en ontvangt een bedrag van 50.000 euro. De nummer 2 ontvangt 30.000 euro en de nummer 3 ontvangt 15.000 euro.

Stemmen

Consumenten die op een van de deelnemende terrassen Lipton Ice Tea bestellen, kunnen tot en met 31 augustus een stem uitbrengen op hun favoriete terras. Via QR-codes op alle glazen Lipton Ice Tea-horeca flesjes, een van de tafelstickers of online doorkliklinks, komen consumenten in de webapp: www.hetliptonterras.nl. Hier kan iedereen per dag één keer stemmen op zijn of haar favoriete terras. Ook consumenten maken hiermee kans in de prijzen te vallen, want Lipton Ice Tea verloot 50 horecacheques met een waarde van 100 euro onder iedereen die een stem heeft uitgebracht.

Cookieinstellingen